Ce trebuie sa fie afisat in agentia de turism?, Program software agentie de turism - rezervari online

Ce trebuie sa fie afisat in agentia de turism?

In spatiul comergial al unei agentii de turism este obligatorie din punct de vedere legal afisarea anumitor informatii.

Lista documentelor /texte care trebuie afisate de catre agentiile de turism in spatial commercial este:

1. Licenta de turism si/sau anexa la licenta (copie)

  • Conform actului normativ H. G.  nr. 1267/10 privind eliberarea certificatului de clasificare, a licentelor si brevetelor de turism,  art. 13 alin (2), lit. a) ( mai multe detalii gasiti aici)

2. Denumirea unitatii, conform Legii Nr. 296/2004 , Codul consumului, republicata, art. 63

3. Orarul de functionare, conform Ordonantei Nr. 21/1992, privind Protectia Consumatorilor, repliblicata, art. 26 (2)

4. Autorizatia de functionare eliberata conform Legii Nr. 359/2004 . De gasit privind simplificarea formalitatilor de inregistrare in Registrul Comertului:

  • Certificatul de inregistrare, eliberat in baza declaratiei pe proprie raspundere privind indeplinirea conditiilor de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, protectiei mediului si protectiei muncii
  • Pentru punctul de lucru se afiseaza si Certificatul constatator emis de Registrul Comertului privind inregistrarea punctului de lucru.

    Mai multe detalii gasiti in Legea Nr. 296/2004 , Codul consumului, republicata, art. 63 si in Ordonanta Nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata,  art. 26 alin. (2)

5. Codul  unic de inregistrare la Registrul comertului, din care sa rezulte obiectul/obiectele de activitate al/ale societatii pentru care este autorizata sa functioneze  conform Ordonantei Nr.  21/1992 privind protectia consumatorilor republicata,  art. 26 alin (2)

6. Telefoane la dispozitia turistilor:

  • Autoritanea Nationala pentru Turism – Directia Generala  Control si Autorizare Turism ( tel.  0800 868282), conform actului normativ HG Nr. 1267/10 privind eliberarea certificatului de clasificare, a licentelor si brevetelor de turism,  art. 13 alin (2), lit. a).
  • Pentru Autoritatea de Protectie a Consumatorilor: anunt cu  numarul de TEL INFO – CONSUMATOR: 0219551 – linie telefonica cu apelare gratuita, cu adresa, numarul de telefon/fax si adresele de e-mail ale comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor/Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti (Anexa 1 a Ordinului 72/2010),  in a  carui raza teritoriala se afla operatorul economic si cu adresa site-lui oficial al ANPC ( www.anpc.ro) ,  placheta fiind realizata conform modelului prevazut in anexa 2 a Ordinului 72/2010 .
    Dimensiune minima: 16 cm x 16 cm
    Lista Comisariatelor Judetene:
    http://www.anpcnet.ro/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=28&Itemid=60

7. Pentru comercializarea biletelor de transport rutier trebuie afisat:

“Stimati clienti, va anuntam ca aveti dreptul sa solicitati conditiile generale de transport inainte de achizitionarea biletului de calatorie”

Conform Ordonantei Nr.  21/2002 privind protectia cosumatorilor, republicata, art. 20 alin.(4) si Anexei  Nr. 1 din Protocolul de colaborarea ANAT-ANPC, datat 10.08.2009.

8. Pentru comercializarea biletelor de transport aerian trebuie afisat:
“Stimati clienti, inainte de emiterea biletului de avion aveti dreptul sa solicitati atât conditiile generale de comercializare bilete de avion, cat si conditiile generale de transport aerian”

Conform Ordonantei Nr. 21/2002  republicata, art. 20 alin.(4) si Anexei  Nr. 2 din Protocolul de colaborarea ANAT-ANPC, datat 10.08.2009

Clienti care folosesc
Travelio ERP:

  • title=
  • title=
  • title=
  • title=
  • title=
  • title=
  • title=
  • title=
  • title=